čtvrtek 7. ledna 2010

Jak na Nový rok, tak po celý rok..to snad ne!!!

Jak začít po tak to dlouhé době?!? No to by mě zajímalo...Na srdci mám jenom dvě věci, ta první je proč se vždycky na Vánoce a Silvestra musí poslední roky v mým okolí všechno srát, o té druhé o pár řádků později.
A proč tu první část píšu, když se to netýká lezení a bůh ví čeho, snad to zakřiknu a příští rok to bude bez...nebýt vážené návštěvy z ČR v podobě mé krásné kamrádky a dobrého počasí, tak si to asi hodím!

Vysralo se mi auto, přestala fungovat karta, takže jsem skoro vybíral popelnice, aneb po pár dnech není "co dům dá" to nejlepší co si v Novém roce představujete a jako krásná tečka na závěr, podařilo se mi zformátovat disk na pc a s Řeckou leností, kterou chytíte ihned po příletu, HÁDEJTE CO?..no nezbyla mi ani jediná fotka ze 4 měsíců..no pěkně děkuju, ale to nám ten rok zase začal...


Pozdrav z Česka jménem Alenka

Přeze všechno jsem ale prožil svoje první Vánoce mimo vlast v naprosté pohodičce, počasí je teplé i na místní poměry, někdy bylo vedro až na zdechnutí, sprchlo jednou během tří týdnů a teploty v noci se kolikrát blížily i dvaceti, co víc si můžete přát.. Navzdory všemu jsem ale spíš cestoval, pač Alenka moc neleze a chtěl jsem se podívat i trošku pookolí jinak než lezecky a Vánoce jsou čas ideální, pač nepotkáte nikde aní nohu!



Koupačka 23.12.2009 v Dead gorge

A teď k věci druhé, i přes to že Alča je spíše nelezec než lezec, měla pochopení i pro nějáké to lezení...ve finále ji víc než mrzelo, že si nevzala aspoň lezečky. Takže jsme se byli i protáhnout trošku na skalách a podařilo se nám s partičkou z Athén natočit dalši bouldrové video, tak posuďte sami, jak se tu u nás na Krétě máme.


Agios Thomas II from Emmanouel Armoutakis on Vimeo.

Vše nej do Nového roku přeje

Hilfák


3 komentáře:

  1. Aj Tobě vše nej do nového roku! Slyšel jsi o CD či DVD? Toliko k zálohám :)

    OdpovědětVymazat
  2. JJ slyšel jsem.. a víš, že jsou všichni v Řecku líní jak veš, chytneč to hned po příjezdu a nic nenaděláš..tolik k Řecku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. foto zůstane v hlavě, než? doufám ,že tu lenost nedotáhneš k nám! ať to leze, Hilfe!
    asu

    OdpovědětVymazat